Epiloog Zondag 28 augustus 2012

27 augustus 2022 - Eemmeer, Nederland

Vorige week Vrijdagmiddag (19/8) en zaterdag  (20/8) dagen hebben we nog heerlijk rond kunnen lopen in Panamá, totdat het er met donder en bliksem begon te regenen. Een soort uitluiden en wegspoelen.

Wij zijn nu op een paar dagen na een jaar weg geweest. Het jaar vloog om. Ik kan iedereen aanbevelen om ook eens zoiets te doen. Heerlijk onbevangen hier kijken, daarheen gaan, uit de koffer leven, inpakken en wegwezen. Op sommige plaatsen zijn we nauwelijks een dag geweest, op andere wel 4 weken, net hoe het ons beviel. In totaal hebben we ongeveer op 60 verschillende hotels, hostals, airbnb's en een enkele keer in een rijdende bus overnacht.  Misschien dat met de groeiende vliegschaamte, de stijgende inflatie en de op de loer liggende pandemische gevaren zulke reizen eigenlijk niet meer kunnen. Dan hebben wij er in ieder geval van genoten. Moet ik wel zeggen dat wij toch heel wat reizigers tegengekomen zijn die min of meer het zelfde deden, alleen niet zo lang aan een stuk.

Wij danken iedereen die met ons meegeleefd heeft, voor de opmerkingen en de vragen. Wij zijn nu een paar dagen in Almere en logeren daar bij een goede vriendin. Precies 1 september gaan wij weer terug naar Bunnik.

Groet,

Het was leuk, mooi en de moeite waard.

Carel & Andrea.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bert Appeldoorn:
    27 augustus 2022
    Ha Carel en Andrea, welkom terug. Mooi Carel je weer in de boot te zien vandaag. We hebben in een maand 12 hotels, appartementen, private overnachtingen meegemaakt. Was mooi! Maar of we er zestig volgehouden zouden hebben weet ik niet. Tuurlijk wel, zegt Carolien. Stille doorzetter. Tot gauw.
  2. Carel Reuser:
    29 augustus 2022
    Bert, allicht had je dat volgehouden. Wordt routine. Hebben weer een lekker stukje geroeid. Tot zaterdag hoop ik,
    Groet,
    Carel