Dinsdag 19 oktober 2021

20 oktober 2021 - Dagua, Colombia

Aan bijna 3 weken genoten gastvrijheid bij Pablo & Barend kwam vandaag een einde. Het was een bijzonder gezellige en leuke tijd. Mooie wandelingen gemaakt in de omgeving. Lekker geknutseld en geklust in de tuin en aan de volière. Goed gegeten en gedronken.  Logees, vis en 3 dagen enz., hebben wij 3 weken van gemaakt. Pablo, Barend en Jorge brachten ons naar de busterminal. Hadden het er alledrie moeilijk mee. Dire adieu c'est mourir un peu, toujours.

Van Km30 waar we dus weg zijn probeer ik nog een paar foto's te uploaden en een videootje, maar dat gaat allemaal heel moeizaam met dat supertrage internet hier.

Het videootje is inmiddels met een truc (naar mijzelf sturen) gelukt, staat wel op zijn kant, gewoon je telefoon of laptop draaien.

Wij zijn nu in Popayan, een plaatsje zo'n 170 km ten zuiden van Cali, 4 uurtjes met een busje.

Popayan is een klein plaatsje met een bijzonder centrum, geheel klassiek met allemaal spierwitte ouderwetse, koloniale gevels. Dat is dan ook alles. Wij zullen hier 2 nachten verblijven en dan doorgaan naar Pasto of misschien een andere bestemming in Colombia. Volgens Andrea zijn we hier in Popayan dus al eens geweest, maar ik kan mij dat niet meer herinneren, zal de leeftijd zijn. Merkwaardig ook dat ik er geen foto's van heb. Gaan we morgen zien

Groet, Carel

1. Margreet:
    20 oktober 2021
    Weer nieuw avontuur enne toch geen poes mee in de koffer!!!
  2. Carel Reuser:
    20 oktober 2021
    Margreet, wij gaan weer verderop inderdaad. En die kat wilden we wel meenemen, hebben we toch maar daar gelaten. Groet Carel
  3. Liesje Reuser:
    24 oktober 2021
    Was vast even moeilijk om die kat achter te laten. Zit zo lief in jullie koffer!
    Ik heb trouwens de kaart met de route net bekeken en heel vreemd dat daar tussen alle plaatsen in Colombia opeens Diemen en Houten worden genoemd. Foutje zeker..
  4. Carel Reuser:
    25 oktober 2021
    Liesje, Zeker, en die kat van 4 jr. heeft ook nog een jong, kater, van 3 jaar oud, zal ik een fotootje van bij zetten. Bijna iedere dag vangt die kat een duifje die ze dan aan die kater te eten geeft. Héél apart. Die kater zit daar gewoon op te wachten. De route op deze blog is zéér verwarrend omdat mijn laptop via een VPN werkt die doet alsof de laptop in Diemen of soms in Houten staat. Dat betekent dat ik dan gewoon NOS-sport etc. kan zien die je normaal in het buitenland niet kan zien. Is een foefje. Het betekent wel dat als ik op mij iPhone naar de blog kijkt, die niet via die VPN werkt, hij dan weer denkt dat ik in Columbia ben. Zo kun je ook zien dat we al een belachelijk aantal km's gereisd hebben. Dat zijn steeds vluchten heen en weer.
    Groet, Carel