20211124 op 5100 m

24 november 2021 - Riobamba, Ecuador

20211124 op 5100 m

Deze foto werd gemaakt op 24 november 2021 in Riobamba, Ecuador.

1. Godfried Reuser:
    26 november 2021
    Iets fout gegaan bij reactie net!
    We zijn indertijd niet op te grote hoogte geweest, omdat we nogal gewaarschuwd werden voor hoogteziekte. Anders waren we toen nog naar Bolivia gegaan, la Paz , de zoutvlakten, Het Titikakameer. Een vriendin van ons had daar gewoond en gewerkt en was altijd erg enthousiast. Misschien idee als alternatief.
    Vanavond kijken we voor IDFA naar een documentaire. The Beach of Enchaquirados , een vissersdorpje in Ecuador
  2. Carel Reuser:
    26 november 2021
    Godfried, Van hoogteziekte hebben we nog geen last gehad. Waarschijnlijk omdat wij al een tijdje op 2600-3000 m verkeren. Bolivia staat ook op ons programma, probleem momenteel zijn nog de landsgrenzen. Maar er komen positieve berichten, alhoewel als de pandemie zoals die nu in Europa huishoudt zich uitbreidt naar Zuid-Amerika, kunnen we dat hier wel vergeten. Ik zal eens kijken waar en wat Enchaquirados is.
    Groet, Carel
  3. Bernard Reuser:
    1 december 2021
    Zie hier dat Godfried al gereageerd had. Dat krijg je als je de foto's en teksten achter elkaar bekijkt. Overigens ben ik de broer met alleen ervaringen met hooggebergte ( van een andere orde) in Europa.