29220221 Openbaar vervoer

21 februari 2022 - Cartagena, Colombia

Het OV in Cartagena wordt deels verzorgd door Transcaribe, het gemeentelijk vervoerbedrijf. Goede bussen met Air Conditioning (AC), rijden veelal op een eigen baan, vaste haltes. Zeer vergelijkbaar met het systeem in Bogotá. Er zijn ook nog zeer veel particuliere bedrijven die allerlei soorten busjes, "buseta" geheten, exploiteren. Minder betrouwbaar, geen dienstregeling, passagiers worden wel eens overvallen, stopt op verzoek, geen AC, enz. Gaan wij evengoed wel mee.

29220221 Openbaar vervoer

Deze foto werd gemaakt op 21 februari 2022 in Cartagena, Colombia met een Canon Powershot D10.

1. Gerry:
    27 februari 2022
    Dank voor je verhaal. Heerlijk om de tijd te hebben om de landen beter te leren kennen. Voor mij leuk om te volgen. Veel plezier verder. Gerry
  2. Carel Reuser:
    4 maart 2022
    Gerry, wij genieten hier ook iedere dag van, doen het kalm aan, volgen niet het geijkte en hier en daar platgetreden toeristenpad, proberen ook gewoon met de mensen in contact te komen, hun verhalen en ervaringen te horen, nemen daar de tijd voor.
    Tot gauw, groet
    Carel & Andrea
  3. Gerry:
    4 maart 2022
    Dat is echt reizen. Lijkt me heerlijk. Veel plezier en snel tot ziens..
    Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleindochter. Een wolk van een meid.
  4. Carel Reuser:
    7 maart 2022
    Gerry, inderdaad, er moet wel een beetje spanning en sensatie in zitten. Tot gauw, Carel