Vrijdag 1 oktober 2021

1 oktober 2021 - Kilómetro 30, Colombia

Gisteren afscheid genomen van het hotel Casa de la Veja in het centrum van Bogotá, een maand lang prima daar gezeten, konden er zelf koken, gebruik maken van ijskast etc., waren er thuis. Is een aanrader dat hotel.

En vervolgens goed aangekomen in Cali, kennissen haalden ons op en nu verblijven wij bij Barend en Pablo in hun prachtige bungalow te Kilometro Trenta, (zo heet het echt)  gelegen (je raadt het) 30 km ten noordwesten van Cali. het was een goed weerzien.

1. Pieter:
    1 oktober 2021
    Ziet er prima uit. Dat houde jullie daar wel even vol.
    Vandaag in herfst achtig weer 50k gefietst. Han Abelsma gaat waarschijnlijk mee fietsen. Het schijnt dat Ruud ook weer graag wil.. We hebben zo onze bedenkingen.
  2. Margreet:
    1 oktober 2021
    Ook hier goed vertoeven en heerlijk veel groen. Vast wel leuk huisje te koop??
    Ga straks kijken waar het ligt. Plan volgende stop? Hier nog zomers, lunchen buiten avonden koel dus goed slapen! Groeten!💤🛌
  3. Carel Reuser:
    2 oktober 2021
    Hier ook alles groen, groener, groenst. En veel te koop voor weinig (in vergelijking met Europa) geld. Volgende stop wordt Pasto, nog in Colombia, richting Ecuador.
    Uit NL hoor ik dat het weer omgeslagen is, herfstig, natter en kouder.