Vrijdag 31 december 2021

31 december 2021 - Cusco, Peru

Alle lezers en volgers een goed uiteinde gewenst en een nog beter begin van 2022.
Laten we hopen dat de COVID Corona sars 2 α-ω of hoe het ook allemaal genoemd wordt snel onder controle is en iedereen weer gewoon met een ander verkeren kan.

Beste wensen uit Cusco, Perú.
Carel & Andrea

1. Herman:
    31 december 2021
    Verdomd mooie foto's.
    Las recent dat BosKalis "in is" om het Suez Kanaal t.p.v. die indertijd vastgelopen boot te verbreden. Iets voor jou? Je kunt in ieder geval je diensten/kennis aanbieden!
    Uiteraard ook jullie een goed uiteinde en een stralend non-covid begin.
    Jullie "trouwe" volger.
    En ook Trix volgt jullie.
  2. Carel Reuser:
    hHerman,
    Het Suezkanaal ter plekke is veel te smal voor zulke grote schepen als de Ever Green. Verbreden is een must maar tegelijkertijd een kanaal ernaast zoals in het noorden ook is gebeurd is een nog betere (en omvangrijkere) o[plossing.
    En dank voor de goede wensen.
    Groeten, Carel & Andrea
  3. Margreet:
    31 december 2021
    Allerbeste wensen voor een nog mooiere reis in 2022
  4. Carel Reuser:
    1 januari 2022
    Margreet, Hans, Dank jullie wel en jullie ook de beste wensen in Bunnik en omstreken
  5. Carel Reuser:
    1 januari 2022
    Dank jullie wel en insgelijks.
  6. Bernard Reuser:
    1 januari 2022
    Bij een aantal foto's (eerder kon ik ze niet zien, reden onbekend ) heb ik een opmerking of een vraag gesteld. Mij valt op dat op foto's met name indiaanse vrouwen vaak 'aan de maat zijn'. Is dat omdat ze een andere bouw hebben of is het hun voedingspatroon? Ik had het er over met een vriend van mij , geboren in Venezuela en jarenlang woonachtig in Zuid -Amerika. Hij dacht voeding, maar wist het niet zeker.
    Los daarvan: heerlijk om te lezen dat jullie aan het genieten zijn en een voor mij onbekende wereld ontdekken. Voor 2022 alle goeds
  7. Carel Reuser:
    1 januari 2022
    Bernard, het is algemeen bekend dat de Europeanen en in het bijzonder de Nederlanders tot de langste mensen ter wereld behoren. Ik meen dat dat inderdaad een kwestie van voeding is, vooral in de kindertijd en vaccinatie. Nauwelijks nog kinderziektes in Europa.
  8. Pieter Kwantes:
    1 januari 2022
    Hoi Andrea en Carel, Goed 2022 gewenst bij een goede gezondheid. Mooie plaatjes van een bekend Cusco. Je moet zeker nog het dak op van de katedraal San Christobal, dan heb je een geweldig uitzicht.
  9. Carel Reuser:
    1 januari 2022
    Pieter en Gerda, en nog de allerbeste wensen voor 2022.
  10. Carel Reuser:
    1 januari 2022
    Pieter, wij zullen wat hoger gaan, naar dat kruisbeeld waar de Inca’s net verloren van de Spanjaarden: Sacsayhuaman